CopyPastehas never been so tasty!

irtica productions gururla sunar

by anonymous

  • 9
  • 4
  • 17
545 views

Comments

  • lolu
    ahahaha gerizekalıya bak akp sonsuza kadar iktidarda kalcak sanıyo. canım ya saftirik yobaz ahahaha
  • demokratinBABASI
    kasetteki annenmiydi amcık demokrat
  • demokrat
    Başkalarına küfür ve hakaret etmeden önce kendi zavallılığına bakmanı, şöyle kendi halini iyi bir kritik etmeni tavsiye ederim.Bu konuda hiç iyi sinyaller vermiyorsun çünkü.
  • amerikanfilmi
    anladımki seninle atışmak çok gereksiz bir davranışmış. çünkü astronomik seviyede kafası çalışmayan bi adamsın. başından beri olayı akp chp kavgası sanıp "zihniyet" ve "oyun"dan başka bişey sölemedin. ayrıca tartışmak için çok sıkıcı bir rakipsin.  lafları ağzına yüzüne geçirdiğim halde 1 tane düzgün cevabın yok. artık sana küfretmicem çünkü hayat seni skeceği kadar skmiş zaten. sana sıkıcı, üzücü, sefil, ezik, kompleksli, dogmatik, mutsuz ve renksiz hayatında başarılar dilerim. bir sonraki "kendi diyen kendi olur şeycim en büyük akp" cevabını heyecanla bekliyorum.
  • demokrat
    zickilmiş kafana demokrat nicki ile mesaj yazmak mı geldi?bu şekilde yazılar yazarak mı haklı olduğunu göstereceksin.. sefil! Kendin çalıp kendin oyna bakalım.. senin gibilere en hafif ifadeyle deli derler..partinin de hali bu işte, mahallenin delisi durumundasınız.. oyunun bitmesine az kaldı.
  • amerikanfilmi
    ulan şu ülkeye şeriat gelse 100 yıl geriye gitsek sevinçten birbirinizi skeceksiniz hala yok sizin zihniyetiniz yok sizin seviyeniz diosun. cahillikten dar görüşlülükten ağzın yüzün skilmiş hala üste çıkmaya çalışıyosun. zavallının önde gideni boş adam. sktir git kafanı seccadene göm vakit gazetesi oku tayyoşdan gelen vahiyleri bekle. 
  • demokrat
    küfretmeden önce 500 rekat namaz kılmıştım inşallah allah babacım beni cehenneme göndermez. allahuekber eşedenköşeden hamdolsun teyet geçti. 
  • demokrat
    ha bir de genel başkanıma hakkında doğru konuşun. anama küfredin ama genel başkanıma küfretmeyin. akşamları onun resimlerine bakarak popomu parmaklıyorum. çok seviyorum çok aşığım anlayın beni. domal dese şuracıkta domalıcam. SİZ AŞKTAN NE ANLARSINIZ ALLAHSIZLAR
  • demokrat
    ha farklı nicklerle yorum yazayım diye kasma bir tarafını fazla...zihniyetinizin son çırpınışları, filminizin bitmesine az kaldı..!
  • demokrat
    hay bu yorumların tümünü, hatta chp nizin oklarını, akp'nin ampulünü, o çok meraklı olduğunuz gö.ünüze sokayım..spastikler! seviyeniz bu işte sizin..
Page 1 Of 2

Add A Comment: